FAQ

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Woon je in onze eigen gemeente Zandhoven? Dan bezorgen we zelf graag je pakketje gratis in je brievenbus. Afhalen kan ook steeds in Pulderbos (in optiek Neujens / Pulsebaan 20 / 2242 Pulderbos) tijdens de openingsuren.

Woon je niet in Zandhoven en laat je graag je Eye-Lynx bezorgen? Ook dat kan gratis bij minimum bestelwaarde van €50 – anders is de bijdrage voor de verzending €5.

Ik wil graag een kortere of langere- ketting, kan dat?

De delicate Eye-Lynx kunnen allemaal op een lengte speciaal naar jouw wens gemaakt worden. Stuur ons dan even een bericht en we zorgen ervoor. De lengte van de Bold kettingen zijn niet altijd aanpasbaar, maar vragen staat vrij, we bekijken het graag voor je.

Hoe lang duurt de verzending?

Na ontvangst van je betaling zorgen we dat je pakje binnen de 24u bij de transporteur belandt. Verzending zelf duurt dan gemiddeld 2 a 3 werkdagen.

Mijn ketting is stuk, wat nu?

Stuur gewoon even een bericht met foto erbij. Sommige dingen kunnen zeker hersteld worden door een onderdeel te vervangen. We laten je dan snel een antwoord wat je verder kan doen.

Ik wil graag een ketting die helemaal past bij mijn bril..

Stuur een foto van je (zonne)bril en je krijgt dan een suggestie welke ketting hier mooi zou bijpassen. Dat kan uit het regulier assortiment zijn, maar misschien ook met een aanpassing om het helemaal af te stemmen op jouw montuur.

Kan ik mijn bestelling retourneren ?

Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst. Voeg voor een snelle en correcte verwerking wel even de leverbon bij de zending en op welke rekeningnummer we het aankoopbedrag mogen terugstorten.

Interesse om ons aanbod in jouw eigen winkel te hebben?

Stuur ons een berichtje (met btw nummer) en we sturen je graag de voorwaarden. De kettingen worden steeds handgemaakt met goede europese grondstoffen dus je kan zeker zijn van een kwalitatief product in je optiekzaak, kledingwinkel, schoenenzaak, accesoiresshop,…